Slide

Felhő alapú munkaidő nyilvántartás

Felhő alapú munkaidő nyilvántartás

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

Új generációs, felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

A All Hours egy praktikus, felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer, amely kezdeti nagy anyagi befektetés nélkül, havidíjas alapon vehető igénybe.

A All Hours egy számítógép és egy okostelefonos mobilapplikáció segítségével megoldást nyújt a munkaidő nyilvántartás és bérszámfejtés mindennapos problémáira a mikro- kis és közepes vállalkozások számára egyaránt.

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

Milyen lehetőségeket biztosít?

Az All Hours megoldása az alábbiakat tartalmazza: 

  • Mobilapplikáció a könnyű kezelhetőségért, webes felület a számítógépről történő kezeléshez
  • Szabadság igénylés és jóváhagyás
  • Valós idejű jelenlét adatok elérése
  • Rugalmas munkaidő kezelése és nyilvántartása
  • Több műszakos munkarendek kezelése
  • Modern terminálok – pontosítandó
  • Egyedi munkaidő riportok

Számolja ki költségeit!

Tekintse meg, hogy milyen költségekkel érdemes számolnia, amennyiben bevezeti az All Hours munkaidő nyilvántartó rendszert.

Adja meg a felhasználók számát:

(vagy állítsa be a csúszka segítségével)



{{ result }}

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

Milyen segítséget nyújt a mobil alkalmazás?

Az All Hours applikáció igazodik használók igényeihez, gyors és erőfeszítést nem igénylő munkaidő nyilvántartást tesz lehetővé az okostelefonjukon keresztül (egy bluetooth jeladó közelében). Az alkalmazás segítségével egy kattintással hivatalosan megkezdhetik a munkát az alkalmazottak, illetve ugyan ezen a módon be is fejezhetik azt, így a munkaidő nyilvántartása nem válik plusz nyűggé az alkalmazottak számára. A mobilalkalmazás biztosítja a helyzetkövetési, virtuális kerítést és távollét menedzsmentet is).

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

Milyen integrációs lehetőségeket biztosít?

Az All Hours segíti a pontos bérszámfejtést automatizált riportokkal, jelentésekkel és automatikus adatküldéssel a bérszámfejtő szoftver felé. Biztosítja az óra alapú mérést valamennyi fontos eseményhez: munkaidő, túlóra, munkaszüneti és munka nélküli napok, vakáció és távollét, ebédszünet és rövid szünetek, fizetett szabadság, napi elvárt munkaidő.

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

Hogyan követi a speciális és a több műszakos munkarendet?

Az All Hours megfelelő megoldást jelent termelő vállalatok, ipari objektumok szigorú szabályrendszer szerinti műszakok és munkabeosztások kezelésére, ahol a munkaidő nyilvántartás komoly kihívást jelent. Az All Hours hatékony segítség lehet pl.

  • Több különböző munkarend, 24 órás termelés esetén
  • Élő jelenlét és távollét követésben
  • Bérszámfejtő szoftvernek automatizált adatküldés
  • Különböző bérek, jutalmak és bónuszok kezelése
  • Túlóra költségek követése terén

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

Hogyan kezeli a távolléti kérelmeket?

Értesítéseket kap minden kérelemről és jóváhagyásról, illetve praktikus naptár nézetet használhat az egyszerű kezelés érdekében. A webes felületen és a mobilapplikáción keresztül rugalmasan kezelheti a kérelmeket, illetve azok jóváhagyását. Nincs több figyelmen kívül hagyott kérvény és hosszadalmas papírmunka az All Hours segítségével:

  • Webes és applikáción keresztüli kérelem kezelés
  • E-mailes emlékeztetők és értesítések
  • Távollétről készülő jelentések

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

Hogyan kezeli a munkaidő nyilvántartást?

Munkaidő követés wifi- vagy UTP terminál segítségével:

  • Minden dolgozó kap egy kártyát vagy egy kulcstartót, amivel bejelentkezhet a terminálnál
    • Kiválaszt egy eseményt (érkezés, kilépés, ebéd, üzleti út stb.) majd használja a kártyát
    • A terminál eltárolja az eseményt
    • A terminál mutatja a dolgozók munkában töltött idejét és regisztrálja az eseményeket
  • A terminál használatához nincs szükség regisztrációra vagy applikációra

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

Milyen kimutatások készítésére van lehetőség?

Az All Hours alapfunkcióként biztosítja azokat a riportokat, lekérdezéseket és naplózásokat, amelyekre csak szükség lehet. Például az alábbiakat:

  • Bérszámfejtés riportok, személyre szabott riportok
  • Lekérdezések naplózása és riportálása
  • Munkaidő, távollétek és kiigazítások riportja
  • Havi, heti és napi jelentések, eseti riportok

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

Milyen funkciókat biztosít a jelenlétek figyelemmel követésére?

Rendszerünk segítségével bármikor megnézheti ki van bent az irodában. Nincs több elvesztegetett idő az emberek keresésével. Folyamatosan látja ki van jelen, dolgozik otthonról, késik vagy hiányzik. A jelenléti információkon túl, meggyőződhet arról is miért van távol egy alkalmazottja. Megtudhatja ki és miért hiányzik: indokolatlanul van távol, üzleti úton van, ebédel, vagy csak pont rövid szüneten van.

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

Hogyan segíti a GDPR szerződési feltételek betartását?

Az All Hours segítségével Időrendi áttekintést kap az adatkezelésről és a GDPR szerződési feltételek betartásáról. Tudhatja ki és mikor tekintette meg az alkalmazottai munkaidővel kapcsolatos adatait, valamint hogy mikor adták meg az egyes adatokat és ki lépett be az adatbankba.

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

MILYEN SEGÍTSÉGET NYÚJT A MOBIL ALKALMAZÁS?

Az All Hours applikáció igazodik használók igényeihez, gyors és erőfeszítést nem igénylő munkaidő nyilvántartást tesz lehetővé az okostelefonjukon keresztül (egy bluetooth jeladó közelében). Az alkalmazás segítségével egy kattintással hivatalosan megkezdhetik a munkát az alkalmazottak, illetve ugyan ezen a módon be is fejezhetik azt, így a munkaidő nyilvántartása nem válik plusz nyűggé az alkalmazottak számára. A mobilalkalmazás biztosítja a helyzetkövetési, virtuális kerítést és távollét menedzsmentet is).

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

MILYEN INTEGRÁCIÓS LEHETŐSÉGEKET BIZTOSÍT?

Az All Hours segíti a pontos bérszámfejtést automatizált riportokkal, jelentésekkel és automatikus adatküldéssel a bérszámfejtő szoftver felé. Biztosítja az óra alapú mérést valamennyi fontos eseményhez: munkaidő, túlóra, munkaszüneti és munka nélküli napok, vakáció és távollét, ebédszünet és rövid szünetek, fizetett szabadság, napi elvárt munkaidő.

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

HOGYAN KÖVETI A SPECIÁLIS ÉS A TÖBB MŰSZAKOS MUNKARENDET?

Az All Hours megfelelő megoldást jelent termelő vállalatok, ipari objektumok szigorú szabályrendszer szerinti műszakok és munkabeosztások kezelésére, ahol a munkaidő nyilvántartás komoly kihívást jelent. Az All Hours hatékony segítség lehet pl.

  • Több különböző munkarend, 24 órás termelés esetén
  • Élő jelenlét és távollét követésben
  • Bérszámfejtő szoftvernek automatizált adatküldés
  • Különböző bérek, jutalmak és bónuszok kezelése
  • Túlóra költségek követése terén

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

HOGYAN KEZELI A TÁVOLLÉTI KÉRELMEKET?

Értesítéseket kap minden kérelemről és jóváhagyásról, illetve praktikus naptár nézetet használhat az egyszerű kezelés érdekében. A webes felületen és a mobilapplikáción keresztül rugalmasan kezelheti a kérelmeket, illetve azok jóváhagyását. Nincs több figyelmen kívül hagyott kérvény és hosszadalmas papírmunka az All Hours segítségével:

  • Webes és applikáción keresztüli kérelem kezelés
  • E-mailes emlékeztetők és értesítések
  • Távollétről készülő jelentések

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

HOGYAN KEZELI A MUNKAIDŐ NYILVÁNTARTÁST?

Munkaidő követés wifi- vagy UTP terminál segítségével:

  • Minden dolgozó kap egy kártyát vagy egy kulcstartót, amivel bejelentkezhet a terminálnál
    • Kiválaszt egy eseményt (érkezés, kilépés, ebéd, üzleti út stb.) majd használja a kártyát
    • A terminál eltárolja az eseményt
    • A terminál mutatja a dolgozók munkában töltött idejét és regisztrálja az eseményeket
  • A terminál használatához nincs szükség regisztrációra vagy applikációra

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

MILYEN KIMUTATÁSOK KÉSZÍTÉSÉRE VAN LEHETŐSÉG?

Az All Hours alapfunkcióként biztosítja azokat a riportokat, lekérdezéseket és naplózásokat, amelyekre csak szükség lehet. Például az alábbiakat:

  • Bérszámfejtés riportok, személyre szabott riportok
  • Lekérdezések naplózása és riportálása
  • Munkaidő, távollétek és kiigazítások riportja
  • Havi, heti és napi jelentések, eseti riportok

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

MILYEN FUNKCIÓKAT BIZTOSÍT A JELENLÉTEK FIGYELEMMEL KÖVETÉSÉRE?

Rendszerünk segítségével bármikor megnézheti ki van bent az irodában. Nincs több elvesztegetett idő az emberek keresésével. Folyamatosan látja ki van jelen, dolgozik otthonról, késik vagy hiányzik. A jelenléti információkon túl, meggyőződhet arról is miért van távol egy alkalmazottja. Megtudhatja ki és miért hiányzik: indokolatlanul van távol, üzleti úton van, ebédel, vagy csak pont rövid szüneten van.

All Hours felhő alapú munkaidő nyilvántartó rendszer

HOGYAN SEGÍTI A GDPR SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK BETARTÁSÁT?

Az All Hours segítségével Időrendi áttekintést kap az adatkezelésről és a GDPR szerződési feltételek betartásáról. Tudhatja ki és mikor tekintette meg az alkalmazottai munkaidővel kapcsolatos adatait, valamint hogy mikor adták meg az egyes adatokat és ki lépett be az adatbankba.

Felkeltettük érdeklődését?

Kérjen ingyenes próbaverziót vagy élő szoftverbemutatót!

Ügyfeleink mondták

“Az üzleti piacon való érvényesüléshez elengedhetetlen a megfelelő stratégia, amely biztosítja vállalkozások számára a hatékonyságot, azaz a profit maximalizálását. Stratégiánk alapköve a megfelelően kialakított munkaidő nyilvántartás és beléptetőrendszer. Köszönet érte a B Consulting Kft-nek! “

A kialakult helyzet nem is alakulhatott volna szerencsésebben, köszönöm a profi munkát! Dolgozz otthonról, biztonságosan a munkaidő nyilvántartóval.

Keretet adott vállalkozásomnak a ki- és beléptetés monitorozása, amellyel már az első hónapban érezhető profitot teremtettünk és sok időt spóroltunk meg.

Biztonságot adott, ezáltal bizalmat.
A B Consulting csapata profi szolgáltatást nyújtott.

A XXI. század home office biztos támogatója.
Csak ajánlani tudom!

Együttműködő partnereink