Slide

Felhő alapú beléptető rendszer

Felhő alapú beléptető rendszer

Door Cloud felhő alapú beléptető rendszer

Új generációs, felhő alapú beléptető rendszer

A All Hours egy praktikus, felhő alapú vállalati beléptető rendszer, amely kezdeti nagy anyagi befektetés és plusz infrastruktúra kiépítése nélkül, havidíjas alapon vehető igénybe.

A All Hours egy számítógép és egy okostelefonos mobilapplikáció segítségével megoldást nyújt a munkatársi és látogató beléptetés mindennapos feladataira a mikro- kis és közepes vállalkozások számára egyaránt.

Door Cloud felhő alapú beléptető rendszer

Milyen előnyei vannak?

A Door Cloud megoldása az alábbiakat tartalmazza: 

  • Mobilapplikáció a könnyű kezelhetőségért, webes felület a számítógépről történő kezeléshez
  • Ajtók nyitása és zárása 
  • Riasztások kezelése, belépési jogosultságok kezelése
  • Beléptetéssel kapcsolatos riportok készítése
  • Az objektum valós idejű, élő megfigyelése

Door Cloud felhő alapú beléptetőrendszer

Távoli ki- és beléptetés bárhonnan

A Door Cloud az Assa Abloy vezeték nélküli zárait használja. A vezeték nélküli zárak szabadon kombinálhatók vezetékes zárakkal és olvasókkal is. Az Aperio zárat kártya nélkül is nyithatja a Door Cloud mobilapplikáció segítségével. Az Aperio vezeték nélküli olvasók összeköttetésben állnak egy Zone Wing kontrollerrel, amely internet kimaradás esetén is zavartalan belépést biztosít, de természetesen a beléptetőrendszer vezérlőit a cég biztosítja (Zone Door, Zone Spot).

Door Cloud felhő alapú beléptetőrendszer

Milyen lehetőségeket biztosít?

Köszönhetően a lokációs és mikrolokációs technológiáknak, amelyeket a Door Cloud okostelefonos applikáció használ, a kártyaolvasókat részben vagy akár teljesen megszüntethetjük a belépési pontokon. Ahelyett, hogy az olvasót használnák azonosításra, online azonosíthatja a felhasználót a mobilalkalmazás segítségével, a belépési pontokat az okostelefon helyzete alapján határozza meg az alkalmazás.

Door Cloud felhő alapú beléptetőrendszer

Milyen segítséget nyújt apartman- és lakáskiadás esetén?

A Door Cloud felhasználók egyszerűen biztosíthatnak egy belépési hozzáférést egy „Key link” küldésével. A „Key link” egy egyszerű weboldal link, amelyhez nincs szükség mobilalkalmazásra, a linket bárki felhasználhatja, aki rendelkezik okostelefonnal,  közvetlenül a webböngészőből. Ez egy nagyon egyszerű megoldást kínál olyan belépési problémákra, mint például az apartman- vagy lakáskiadás.

Key-link

Door Cloud felhő alapú beléptetőrendszer

Milyen beléptetési szerepköröket biztosít?

A Door Cloud négy különböző szerepkörre osztja a hozzáférés felügyeletét, mindegyik testre szabható hatáskörrel és jogkörrel rendelkezik, amelyek az egyes szintekig konfigurálhatók:

  • Felhasználók
  • Ügyfélkezelők: hozzájuk futnak be a felhasználói kérések
  • Partnerigazgató: a rendszer működését felügyelő külső rendszergazda
  • Mester rendszergazda: a biztonsági mentésekért felelős.

Door Cloud felhő alapú beléptetőrendszer

Hogyan kezeli megfelelően a belépési jogosultságokat?

Leegyszerűsítve a dolgot, a beléptetés annyit jelenti ki mikor és hova mehet be a telephelyen belül. A Door Cloud integrált riasztáskezelő rendszerrel rendelkezik, amely beállítható válaszidőket, időtúllépéseket, prioritásokat kezel és rendszerez, valamint széles körű integrációs lehetőséget biztosít pl. a hozzá szervesen kapcsolódó videó- és behatolás-észlelési rendszerekkel.

Fellépő hibák, incidensek esetén a rendszer visszajelzést küld, amelyet egyből továbbít egy adminisztrátornak, aki ezt feldolgozza majd megoldja.

A gyors és hatékony problémakezelés biztosítja a gyors megoldást és az esetleges biztonsági problémák megfelelő lereagálását.

Beléptetés szabályozása a Spica All Hours-szel

Door Cloud felhő alapú beléptetőrendszer

TÁVOLI KI- ÉS BELÉPTETÉS BÁRHONNAN

A Door Cloud az Assa Abloy vezeték nélküli zárait használja. A vezeték nélküli zárak szabadon kombinálhatók vezetékes zárakkal és olvasókkal is. Az Aperio zárat kártya nélkül is nyithatja a Door Cloud mobilapplikáció segítségével. Az Aperio vezeték nélküli olvasók összeköttetésben állnak egy Zone Wing kontrollerrel, amely internet kimaradás esetén is zavartalan belépést biztosít, de természetesen a beléptetőrendszer vezérlőit a cég biztosítja (Zone Door, Zone Spot).

Door Cloud felhő alapú beléptetőrendszer

MILYEN LEHETŐSÉGEKET BIZTOSÍT?

Köszönhetően a lokációs és mikrolokációs technológiáknak, amelyeket a Door Cloud okostelefonos applikáció használ, a kártyaolvasókat részben vagy akár teljesen megszüntethetjük a belépési pontokon. Ahelyett, hogy az olvasót használnák azonosításra, online azonosíthatja a felhasználót a mobilalkalmazás segítségével, a belépési pontokat az okostelefon helyzete alapján határozza meg az alkalmazás.

Door Cloud felhő alapú beléptetőrendszer

MILYEN SEGÍTSÉGET NYÚJT APARTMAN- ÉS LAKÁSKIADÁS ESETÉN?

A Door Cloud felhasználók egyszerűen biztosíthatnak egy belépési hozzáférést egy „Key link” küldésével. A „Key link” egy egyszerű weboldal link, amelyhez nincs szükség mobilalkalmazásra, a linket bárki felhasználhatja, aki rendelkezik okostelefonnal, közvetlenül a webböngészőből. Ez egy nagyon egyszerű megoldást kínál olyan belépési problémákra, mint például az apartman- vagy lakáskiadás.

Key-link

Door Cloud felhő alapú beléptetőrendszer

MILYEN BELÉPTETÉSI SZEREPKÖRÖKET BIZTOSÍT?

A Door Cloud négy különböző szerepkörre osztja a hozzáférés felügyeletét, mindegyik testre szabható hatáskörrel és jogkörrel rendelkezik, amelyek az egyes szintekig konfigurálhatók:

  • Felhasználók
  • Ügyfélkezelők: hozzájuk futnak be a felhasználói kérések
  • Partnerigazgató: a rendszer működését felügyelő külső rendszergazda
  • Mester rendszergazda: a biztonsági mentésekért felelős.

Door Cloud felhő alapú beléptetőrendszer

HOGYAN KEZELI MEGFELELŐEN A BELÉPÉSI JOGOSULTSÁGOKAT?

Leegyszerűsítve a dolgot, a beléptetés annyit jelenti ki mikor és hova mehet be a telephelyen belül. A Door Cloud integrált riasztáskezelő rendszerrel rendelkezik, amely beállítható válaszidőket, időtúllépéseket, prioritásokat kezel és rendszerez, valamint széles körű integrációs lehetőséget biztosít pl. a hozzá szervesen kapcsolódó videó- és behatolás-észlelési rendszerekkel.

Fellépő hibák, incidensek esetén a rendszer visszajelzést küld, amelyet egyből továbbít egy adminisztrátornak, aki ezt feldolgozza majd megoldja.

A gyors és hatékony problémakezelés biztosítja a gyors megoldást és az esetleges biztonsági problémák megfelelő lereagálását.

Beléptetés szabályozása a Spica All Hours-szel

Felkeltettük érdeklődését?

Kérjen ingyenes szoftverbemutatót vagy kötelezettségmentes árajánlatot!

Ügyfeleink mondták

„Az üzleti piacon való érvényesüléshez elengedhetetlen a megfelelő stratégia, amely biztosítja vállalkozások számára a hatékonyságot, azaz a profit maximalizálását. Stratégiánk alapköve a megfelelően kialakított munkaidő nyilvántartás és beléptetőrendszer. Köszönet érte a B Consulting Kft-nek! „

A kialakult helyzet nem is alakulhatott volna szerencsésebben, köszönöm a profi munkát! Dolgozz otthonról, biztonságosan a munkaidő nyilvántartóval.

Keretet adott vállalkozásomnak a ki- és beléptetés monitorozása, amellyel már az első hónapban érezhető profitot teremtettünk és sok időt spóroltunk meg.

Biztonságot adott, ezáltal bizalmat.
A B Consulting csapata profi szolgáltatást nyújtott.

A XXI. század home office biztos támogatója.
Csak ajánlani tudom!

Együttműködő partnereink