Slide

Munkaidő nyilvántartó rendszer

Time & Space munkaidő nyilvántartó rendszer

Milyen funkciókat biztosít?

A Time & Space a beléptető rendszer és munkaidő nyilvántartás egy online felületen keresztül egyszerűen kezelhető. A főbb munkaidő nyilvántartó funkciók:

  • Beosztástervező modul (több műszakos munkarend és rugalmas munkarend esetén is)
  • Éjszakán átívelő munkavégzés kezelése
  • Riportok, lekérdezések, élő munkaidő nyilvántartás
  • Szabadságigénylő modul és egyedi jogcím távollétek kezelése, engedélyezése
  • Bérszámfejtő szoftver felé történő automatizált adatküldés
  • SAP és HR szoftverekkel történő integráció
  • Túlóra, hiányzás, távozás naplózása és automatizált riportok

Time & Space munkaidő nyilvántartó rendszer

Milyen előnyei vannak?

Minden munkahelynek és objektumnak szüksége van munkaidő nyilvántartásra, de miért éri meg Önnek a Time & Space? 

  • Konkrét esettanulmányok készültek a rendszer megtérülésére vonatkozóan
  • Akár már három hónap alatt megtérülhet a kiépítés költsége a munkaidővel (pl. szünetekkel) kapcsolatos csalások felszámolásával, ezen költségek megtakarításával
  • A HR munkatársaknak a munkaidő-nyilvántartás készítésével és feldolgozásával töltött idejét más, hasznosabb feladatokra fordíthatja

Time & Space munkaidő nyilvántartó rendszer

Milyen lehetőségeket biztosít?

A Time & Space munkaidő nyilvántartó funkciója az első érkezés és utolsó távozás eseményekből elkészíti a munkavállaló adott napi munkaidő nyilvántartását, illetve a szünetek és távozások adatait is rögzíti. Fontos megjegyezni, hogy a munkaidő nyilvántartás mellett egyben a beléptető rendszer funkciókat is ellátja, tehát az egyszerű munkaidő nyilvántartás is  integráltan beléptető rendszert is tartalmaz.

Time & Space munkaidő nyilvántartó rendszer

Hogyan kezeli a rugalmas munkaidőt?

A rugalmas munkaidő megadja a lehetőséget a munkavállalók számára, hogy munkaidejüket  rugalmasan kezeljék az előre megadott keretek között. Általában van egy megadott törzsidő, amikor a munkavállalónak mindenképpen jelen kell lennie. A munkavállalónak így lehetősége van a részére meghatározott munkaidő keretet rugalmasan kitölteni, amelynek nyomon követésére tökéletes a Time & Space megoldása, akár biometrikus azonosításon alapuló beléptető eszközökön keresztül.

Time & Space munkaidő nyilvántartó rendszer

Hogyan követi a több műszakos és speciális munkarendeket?

A megfelelő megoldást jelent termelő vállalatok, ipari objektumok szigorú szabályrendszer szerinti műszakok és munkabeosztások kezelésére, ahol a munkaidő nyilvántartás komoly kihívást jelent. A Time & Space hatékony segítség lehet pl.

  • Több különböző munkarend, 24 órás termelés esetén
  • Élő jelenlét és távollét követésben
  • Bérszámfejtő szoftvernek automatizált adatküldés
  • Különböző bérek, jutalmak és bónuszok kezelése
  • Túlóra költségek követése terén

Time & Space munkaidő nyilvántartó rendszer

Hogyan működik az integráció?

Az akár biometrikus azonosítást használható beléptető rendszer és munkaidő nyilvántartás adatok külső bérszámfejtő szoftvernek, illetve HR szoftvernek is átküldhetőek automatizáltan, ezzel is csökkentve a bérszámfejtéssel kapcsolatos manuális tevékenységek terhét a HR osztály számára. 

A rendszerében a következő módokon lehet a munkavállalókat azonosítani, és ez által kezelni munkaidejüket:

  • Proximity kártyával,
  • Biometrikus terminálokon keresztül,
  • PIN kóddal,
  • Mobil telefonnal,
  • Webes felületeken felhasználói névvel és jelszóval

Time & Space Munkaidő nyilvántartó rendszer

Time & Space munkaidő nyilvántartó rendszer

A Dynamic Scheduling rugalmas megoldást kínál a munkaidő nyilvántartásra, valamint teljes áttekintést nyújt a tervezett munkaidőről. A napi, heti vagy havi bontást egy felületen kezelheti. A modul segítségével könnyen kezelheti alkalmazottai egyedi kéréseit, tervezhet szabadsággal és mindemellett figyel a törvényi előírások betartására is. A funkcióval kezelhetőek az áthelyezések, az egyenletes munkaterhelés, ennek révén pedig növelheti munkavállalóinak elégedettségét is, illetve automatikus figyelmeztetéseket kap pl. a jogszabályi kötelezettségekre vonatkozóan.

Time & Space munkaidő nyilvántartó rendszer

Hogyan történik a munkaidő nyilvántartás és a bérszámfejtés integráció?

A Payroll Integration Framework (PIF) egy speciális modul a Time&Space-en belül. A modul egy automatizált bérszámfejtést tesz lehetővé a könyvelő és HR osztályok számára.

A PIF egy hídként működik a Spica Time & Space adatbázisa és a kívánt bérszámfejtési szoftver között. Támogatja a további adatbevitelt, az adatok átalakítását és újraszámítását, valamint bármilyen adatformátumba való exportálását egyedi riportok készítése céljából.

A modul számos előre elkészített sémát kínál, a teljes munkaidő nyilvántartására, az üzleti és személyes távollétek kezelésére, bónuszokra, ingázási költségekre, mindenféle egyéb költségekre.

Spica Time & Space munkaidő nyilvántartás

MILYEN LEHETŐSÉGEKET BIZTOSÍT?

A Time & Space munkaidő nyilvántartó funkciója az első érkezés és utolsó távozás eseményekből elkészíti a munkavállaló adott napi munkaidő nyilvántartását, illetve a szünetek és távozások adatait is rögzíti. Fontos megjegyezni, hogy a munkaidő nyilvántartás mellett egyben a beléptető rendszer funkciókat is ellátja, tehát az egyszerű munkaidő nyilvántartás is integráltan beléptető rendszert is tartalmaz.

Time & Space munkaidő nyilvántartó rendszer

HOGYAN KEZELI A RUGALMAS MUNKAIDŐT?

A rugalmas munkaidő megadja a lehetőséget a munkavállalók számára, hogy munkaidejüket rugalmasan kezeljék az előre megadott keretek között. Általában van egy megadott törzsidő, amikor a munkavállalónak mindenképpen jelen kell lennie. A munkavállalónak így lehetősége van a részére meghatározott munkaidő keretet rugalmasan kitölteni, amelynek nyomon követésére tökéletes a Time & Space megoldása, akár biometrikus azonosításon alapuló beléptető eszközökön keresztül.

Time & Space munkaidő nyilvántartó rendszer

HOGYAN KÖVETI A TÖBB MŰSZAKOS ÉS SPECIÁLIS MUNKARENDEKET?

A megfelelő megoldást jelent termelő vállalatok, ipari objektumok szigorú szabályrendszer szerinti műszakok és munkabeosztások kezelésére, ahol a munkaidő nyilvántartás komoly kihívást jelent. A Time & Space hatékony segítség lehet pl.

  • Több különböző munkarend, 24 órás termelés esetén
  • Élő jelenlét és távollét követésben
  • Bérszámfejtő szoftvernek automatizált adatküldés
  • Különböző bérek, jutalmak és bónuszok kezelése
  • Túlóra költségek követése terén

Time & Space munkaidő nyilvántartó rendszer

HOGYAN MŰKÖDIK AZ INTEGRÁCIÓ?

Az akár biometrikus azonosítást használható beléptető rendszer és munkaidő nyilvántartás adatok külső bérszámfejtő szoftvernek, illetve HR szoftvernek is átküldhetőek automatizáltan, ezzel is csökkentve a bérszámfejtéssel kapcsolatos manuális tevékenységek terhét a HR osztály számára.

A rendszerében a következő módokon lehet a munkavállalókat azonosítani, és ez által kezelni munkaidejüket:

  • Proximity kártyával,
  • Biometrikus terminálokon keresztül,
  • PIN kóddal,
  • Mobil telefonnal,
  • Webes felületeken felhasználói névvel és jelszóval

Time & Space Munkaidő nyilvántartó rendszer

TIME & SPACE MUNKAIDŐ NYILVÁNTARTÓ RENDSZER

A Dynamic Scheduling rugalmas megoldást kínál a munkaidő nyilvántartásra, valamint teljes áttekintést nyújt a tervezett munkaidőről. A napi, heti vagy havi bontást egy felületen kezelheti. A modul segítségével könnyen kezelheti alkalmazottai egyedi kéréseit, tervezhet szabadsággal és mindemellett figyel a törvényi előírások betartására is. A funkcióval kezelhetőek az áthelyezések, az egyenletes munkaterhelés, ennek révén pedig növelheti munkavállalóinak elégedettségét is, illetve automatikus figyelmeztetéseket kap pl. a jogszabályi kötelezettségekre vonatkozóan.

Time & Space munkaidő nyilvántartó rendszer

HOGYAN TÖRTÉNIK A MUNKAIDŐ NYILVÁNTARTÁS ÉS A BÉRSZÁMFEJTÉS INTEGRÁCIÓ?

A Payroll Integration Framework (PIF) egy speciális modul a Time&Space-en belül. A modul egy automatizált bérszámfejtést tesz lehetővé a könyvelő és HR osztályok számára.

A PIF egy hídként működik a Spica Time & Space adatbázisa és a kívánt bérszámfejtési szoftver között. Támogatja a további adatbevitelt, az adatok átalakítását és újraszámítását, valamint bármilyen adatformátumba való exportálását egyedi riportok készítése céljából.

A modul számos előre elkészített sémát kínál, a teljes munkaidő nyilvántartására, az üzleti és személyes távollétek kezelésére, bónuszokra, ingázási költségekre, mindenféle egyéb költségekre.

Felkeltettük érdeklődését?

Kérjen ingyenes Spica szoftverbemutatót vagy kötelezettségmentes árajánlatot!

Ügyfeleink mondták

“Az üzleti piacon való érvényesüléshez elengedhetetlen a megfelelő stratégia, amely biztosítja vállalkozások számára a hatékonyságot, azaz a profit maximalizálását. Stratégiánk alapköve a megfelelően kialakított munkaidő nyilvántartás és beléptetőrendszer. Köszönet érte a B Consulting Kft-nek! “

A kialakult helyzet nem is alakulhatott volna szerencsésebben, köszönöm a profi munkát! Dolgozz otthonról, biztonságosan a munkaidő nyilvántartóval.

Keretet adott vállalkozásomnak a ki- és beléptetés monitorozása, amellyel már az első hónapban érezhető profitot teremtettünk és sok időt spóroltunk meg.

Biztonságot adott, ezáltal bizalmat.
A B Consulting csapata profi szolgáltatást nyújtott.

A XXI. század home office biztos támogatója.
Csak ajánlani tudom!